Протигази можна знімати, фон нормальний, але аномалій тут – дай Боже, тож будьте обережні!
Всім привіт, сьогодні ми поговоримо про смішні баги та фейли, що трапились особисто мені і багатьом гравцям з форумів впродовж проходження “Metro Exodus”.
Малоймовірно, що завдяки статті їх вдасться пофіксити, адже з виходу гри пройшов вже не один рік, але ми все ж таки звернемо увагу на те, що гравець може побачити протягом подорожі Артема по руїнах знищеного СРСР.
Тож вперед до аномалій!
Літаючі об’єкти, їх розтяжки або відсутність
Почнемо з чогось невеликого, чогось такого, що можливо весело візуалізувати і того, що мало впливає на проходження гри, але вбиває атмосферу, що ще гірше. Представляємо вам веселу підбірку літаючих “аномалій”!
Прекрасний літаючий камінь, що є частиною текстурки свого більш величного брата на рівні “Каспій”.
Ось цей ні в чому не винний дріт можно помітити на рівні “Волга”. Якщо на момент написання статті (а це вже, попрошу, декілька років після виходу гри), розробники ще не видалили його, то побачити цей баг можно під час проходження додаткового сюжетного завдання, на якому необхідно забрати ведмедика для маленької Насті. Не переймайтесь, побачити його не складно, він просто висить в повітрі біля споруди, на яку треба забратись.
Друже, я не знаю, що ти тримаєш, але точно не калаша. Цікавим фактом є й те, що цей скрін я зробив одразу після того, як це чудо здалося! А він стоїть і цілиться в мене з уявним автоматом. Бандюга ж зустрівся мені на рівні Тайга, під час проходження локації табору піратів.
Ще один претендент на баг, що ламає атмосферу гри. У люстри щось пішло не по плану і її текстура успішно розтягнулась аааж до самої підлоги. Саме цей баг мені здався найбільш неприємним. Його можно помітити, якщо вам “повезе” на рівні “Мертве Місто”.
Game breaking баги
Тепер до чогось менш приємного: в цьому розділі обговоримо баги, що не просто залишатимуть вас без красивої картинки та знищуватимуть атмосферу, а знищуватимуть вашого персонажа або взагалі змусять перепроходити гру! На щастя, перепроходити жоден раз не довелось, а от rage quit (Alt + F4) натискав від дурної смерті неодноразово.
- Не один раз з вами може трапитись неприємна для Артема ситуація: іноді монстри, що вас хапають (демони там, собаки різні) просто занесуть вас в текстурку і на фул хп ви помрете ні за що! Адже гра вбиває вас, якщо ви неочікувано опиняєтесь поза дозволеними межами.
- Бачили колись чорний шторм? Ні? А от я так! На рівні “Каспій” можете побачити, як через якийсь графічний глюк замість пісочного шторму на вас чекає величезний чорний шматок екрану. Певні, що це залежить від графічного ядра та драйверів процесора, але це не змінює “краси” такої картини
- На рівні “Волга” вам нічого не заважає просто піти з мапи… Ні, ви не зрозуміли, там радіація, яка мала б вас вбити (не питайте взагалі звідки вона там, хоч там й чисто всюди, їй просто захотілось), але щось заважає. Отже, просто йдіть туди, звідки приїхали на Аврорі, а на вас чекатиме прекрасний пейзаж обірваної мапи…
- Багато. Ні-ні, не так. БАГАТО багів з човнами. Десь ви просто не можете проплисти, хоч вам нічого не заважає, десь на шляху вам може очевидно заважати будь-що, але можно рухатись спокійно, ваш човен може стати іноді невразливим для ворогів, що теж виглядає досить весело, збереження на човні робити не можна, бо це взагалі ламатиме гру (розробники просто вимкнули цю можливість).
- Розсинхронізація рухів та слів сюжетних NPC під час діалогів. Можливо, це здається не надто великою проблемою, але не тоді, коли ви вже 10 хвилин, підкреслюю – 10 хвилин будете дивитись як персонаж щось сказав, а потім поворушив ручками ще таку ж кількість часу. Таку розсинхронізацію я помітив з українською озвучкою, щодо інших – не перевіряв. Трапилось це лише декілька разів, але чекати поки персонаж закінчить свій двосторонній діалог було доволі нудно.
- Пам’ятаєте я сказав про БАГАТО багів з човнами? А тепер увімкніть в налаштуваннях детальний PhysX і насолоджуйтесь… Насолоджуйтесь тією ВЕЛИЧЕЗНОЮ кількістю текстурок, які копіюватиметься (одна рухається, інша лишається на місці), ВЕЛИЧЕЗНОЮ кількістю об’єктів в яку можна просто увійти, а також стрибками на пів кілометра. О, стрибки, скільки ж я разів помирав від стрибку на сусідній край мапи, ви навіть не можете собі уявити! Дружня рекомендація, не стрибайте, якщо гра вас не змушує, просто не треба, адже скоріш за все ви собі просто нашкодите, а, якщо ні, то точно потрапите в “веселу” ситуацію.
Вирізаний контент та інше
Зовсім трішечки обговоримо вирізаний контент, що ось точно планувався в грі, але так, на жаль, і не був доданий. Звісно, ми не будемо лізти кудись надто глибоко в файли гри і вказувати на це ніби-то “ОСЬ, ЩО ЗНАЙШЛИ!”, але вкажемо на найочевидніше і те, що змусить вас задуматись, а чи не багануло це щось у вас.
Транспорт. На рівні “Каспій” можна побачити безліч крутого транспорту: квадріки, джипіки та бусіки. Як би красиво вони всі не виглядали, але покататись на них у вас не вийде, адже розробники просто видалили цю можливість і залишили вам бусік Саула – єдиний дозволений транспорт, що вам видадуть на початку проходження “Каспію”
Ще одна частинка, що стосується Саула – діалог із ним. Якщо ви оберете приголомшити персонажа за першої зустрічі, а не вбити його, то за другої зустрічі з ним після кінця діалогу ви почуєте, як після спуску на землю він кричатиме вам з питанням куди це ви зібралися, він взагалі-то недоговорив, але якщо повернутись до нього, то він мовчатиме. Схоже, що планувалось додати якесь додаткове завдання від Саула або ж хоча б продовження діалогу, але цього не сталося. Звісно, можемо припустити, що Саул просто перегрівся на сонечку, але чогось сумніваємось в цьому варіанті.
Українські субтитри. Субтитри в цій грі це боляче, це дуже боляче, я ледь не плакав, тому в якийсь момент довелось їх вимкнути… Окрім орфографічних помилок, на вас чекатимуть зміна сенсу, взагалі слова, що не підходять і інші помилки мовлення, тому не рекомендуємо вмикати їх без особливої потреби
Підсумок
Необхідно зазначити, що хоч в грі навіть в 2024 році присутня тонна і навіть трохи більше багів, а також 4A Games варто змінювати тестувальників, але гру точно варто придбати і пройти, якщо ви ще цього не зробили.
Для гри з відкритим світом, як на мене, дуже малоймовірно, що якийсь глітч змусить вас перепроходити цілий рівень наново, мені такі взагалі не траплялись, а візуальні баги, хоч іноді і гублять атмосферу, але виглядають весело і не зіпсують вашого досвіду проходження гри. Більшість багів також, на щастя, було пофікшено в Metro Exodus Enhanced Edition, яку ви безкоштовно отримаєте в Steam після купівлі звичайної версії, тому можно сказати, що проблему частково вирішено.
Попередній пост
Наступна публікація
Що ти думаєш?
Приємно знати вашу думку. Залишити коментар.