Коротка передмова, я пишу ці статті для тих, людей які або взагалі нуль у відеоіграх, або для тих кому прям дуже важко в них розібратись. Можливо комусь це буде корисно, можливо смішно, а можливо хтось досвідчений прочитає це і дізнається щось нове і для себе. Цей гайд не створений для чіткого розуміння всіх механік гри, а більше для того щоб розібратися в основних аспектах, а також, щоб розказати новачкам про наболівше.
До виходу нового оновлення я вирішив підготувати гайд для новачків, в якому розберу усі основні аспекти гри. Звісно розібратися в усіх тонкощах буде майже неможливо в умовах однієї статті, однак я спробую розказати як швидко прокачатись в Genshin Impact новачку та які помилки не слід допускати ні в якому разі.
Дисклеймер: Я знаю що грати в китайські ігри це сіра зона, але розкажіть це всій країні яка сидить в китайській соціальній мережі, а не мені.
Ранг пригод або Advanture Rang
Звісно такій величезній та комплексній грі треба система досвіду. Але на відміну від звичайних RPG, або MMORPG, де прокачка відбувається для вашого конкретного персонажа – тут система досвіду ділиться на декілька типів: Досвід Рангу пригод, досвід персонажу та досвід дружби. Почнемо з Рангу пригод.
По суті ранг пригод (англ. Adventure Rank) – це глобальна система рівню, яка впливає на усі аспекти гри. Це рівень вашого акаунту в цілому і від нього залежить доступні вам квести, боси, данжі, тощо. Прокачка цього рівня ваша основна мета, адже від нього залежить навіть максимальний рівень ваших персонажів та зброї.
(Китайці у своєму ділі молодці, та знайшли спосіб змусити тебе гріндити втричі більше,але ти не переживай, секта своїх не кидає)
Рано чи пізно, і скоріше рано,якщо ти вперше граєш в молитвослов Genshin Impact ти зустрінешся з цікавою проблемою: основний сюжетний квест – закритий. А виною цьому якраз і є жадність китайців твій Ранг Пригод. Гра натякне тобі що робити у цій ситуації, але і я тут не просто так розпинаюсь і витрачаю свої кровні години на написання цієї статті. Тому читай уважніше, що саме треба робити, що б швидше підняти свій ранг, а головне – провести час із задоволенням.
- Сайд квести
- Відкриття сундуків
- Виконання щоденних завдань
- Проходження данжів та босів
- Закриття тимчасових івентів (тут навіть не завжди)
Знаю, виглядає не так то і насичено, якщо подивитись в тексті. Однак всі ці речі доволі різноманітні, головне втягнутись. Головне спробувати… Ну да не суть.
Більше всього досвіду ти будеш отримувати саме за виконання сайдових та основних сюжетних квестів, однак тут треба бути уважним і завжди дивитись, що дається у винагороду з того або іншого квеста. Тебе цікавить саме це зображення:
Окрім продовження головної сюжетної лінії, з підвищенням ранга пригод в геншин ви почнете отримувати доступ до нових активностей та занять. Ось табличка з усіма можливими на даний момент відкриттями:
(можна спробувати вставити оригінальний скрін з вікі поряд з перекладом)
Ранг Пригод | Ігрові механіки |
8 | Артерії землі досвіду |
12 | Артерії землі багатства (фарм грошей)Щоденні завдання (Дейліки) |
14 | Експедиції (Пасивний фарм) |
16 | Ко-оп режим,мультиплеерДанжі для прокачки зброї |
20 | Спіральна безодня (Spiral Abyss)Батл пас (Мммммм) |
22 | Данжі на випадіння артефактів |
25 | Репутація в містах |
26 | Ключи історій (Дейтінг сім в геншині) |
27 | Данжі для прокачки талантів персів |
28 | Чайник (Твоя хата) |
32 | Священний заклик сімох (місцева настолка) |
35 | Система часткового скіпу дейліків |
45 | Рекрафт легендарних артефактів |
Табличку я вдало зтирив і переклав з англійської вікі,там взагалі хлопці молодці, дуже рекомендую ознайомитись та шукати подальшу інфу там. На кацапскій вікі все дуже паршивенько з інформативністю на зручністю навігації.
Однією з головних функцій рангу пригод є підняття рівня світу. Гравцям Diablo 3-4 немає сенсу пояснювати що це, хоча якщо ви в це грали – то ви б це не читали. Так от, підняття рівня світу це підвищення складності гри а з тим і підвищення якості нагород які ви зможете отримувати у відкритому світі. Тобто дроп зі світових босів стане кращим, а значить стане легша прокачка персонажів та рівень рідкості артефактів що випадають.
Однак для того щоб підвищити рівень світу вам необхідно буде пройти підземелля, яке буде вашим маленьким випробуванням і перевірить чи готові ви до майбутніх пригод.
Важливий момент це все відноситься до відкритого світу. В данжах ви самі обираєте рівень складності.
Поки що на цьому все, в майбутьніх статтях можливо розпишу більш детально про цю механіку, хоча не бачу в цьому сенсу, чуваки з вікіпедії зробили це за мене в цифрах і без додаткових крінжових жартів. Посилання залишив під табличкою.
Перші персонажі всесвіту Genshin Impact
Поки ти будеш проходити перші квести та насолоджуватись прекрасними видами Мондштату, тобі видадуть пперших трьох персонажів. Ось вони зліва направо:
Амбер | Кейа | Ліза |
Піро | Кріо | Електро |
Всі вони є непоганими персонажами. Всі вони є чистим дном і не доведи тебе святий примогєм вкачувати в них експу. Запам’тай, ці персонажи чиста утіліта, інструмент. Запальничка Ембер, Київ Міст Буд Кейа та Ліза підлиза (Вона не інструмент, але за “Ара Арить” тебе досмерті). Використовувати цих персонажів ти обов’язково будеш, однак НЕ В БОЮ.
Корисні навички для дослідження світу Genshin
У кожного персонажа в грі є пасивні не бойові здібності, які можуть бути корисні під час дослідження світу. Наприклад у “спалахуйки” на 20% знижена витрата витривалості в польоті на планері. Це знання може тебе виручити, поки ти не підняв рівень стаміни (витривалості), на своєму акаунті.
А от у товариша Кейі, нашого циганського друга, головна фіча вже не пасивна. Його елементальна навичка дозволяє заморозити воду так ще й на термін, який перевищує кулдаун (час відновлення) самої навички. Це потрібно тому що плавання в Genshin теж витрачає стаміну, і у випадку, якщо ти не доплив, ти стартуєш з того ж берега де був на початку запливу Тобто по суті ти можеш іти по воді безкінечно. Ця фіча буде допомагати тобі всю гру, адже секретів і пасхалок разраби на далеких островах залишили чимало.
І да, рівень стаміни для всіх персонажів тут однаковий і прокачується збиранням різних унікальних приколів, але це ми розберемо наступного разу.
І тут ти мене спитаєш, а як тоді битись в цих ваших геншинах, а я відповім: молися, молися і ще раз молися. Про механіку молитв я розповім у наступний раз, а поки що візьми до уваги тільки те, що ці кадри твої інструменти. Туди ж можна додати і дівчинку-кайло Ноель, яку ти побачиш в банері для новачків. Але про це згодом. у наступних статтях. На перших парах ти вимолиш собі пару персів, і навіть вони будуть кращі ніж стартові, взагалі не важливо хто. На перши трьох рівнях світу, тобі навряд знадобиться більше ніж два персонажі, тому сфокусуйся їх прокачці і не распыляйся. Адже досвід тут штука обмежена, але про це у наступному розділі.
Досвід персонажу Genshin Impact
Ось ми і дісталися до другого типу досвіду і тут же поговоримо про третій, бо про нього багато не скажеш.
Досвід персонажа (англ. Character EXP) – використовується для прокачування рівня конкретного персонажу. Тобто не тебе, а саме конкретного перса на якого ти вже намолив у мами на крутки. Чим більший рівень перса, тим більше його характеристики: урон, хп, тощо. Тобто рівень чару (персонажу) в геншин напряму впливає на твої бойові характеристики.
Отримання досвіду в Genshin відбувається під час будь-яких дій, нехай то вбивства моба, або відкриття сндука, проте він видається в абсолютно мізерних кількостях і тільки на персонажа який прямо зараз активний. Тобто не в паті, а саме зараз стоїть на землі. Також досвід можна отримати з основних сюжетних квестів, однак там він видається виключо на головного персонажа, він же ГГ, він же мандрівник або “Traveller”.
Як прокачати персонажа в геншин?
Для цього треба використовувати сувої досвіду, які будуть падати з усіх можливих місць в цій грі. Вони є трьох типів. Ну відповідно до кольору дають різну кількість досвіду.
(Скрін з книжками досвіду)
Піднесення – блокатор максимального рівня і швидкості прокачки гравця
На 20-тому рівні персонажу ти упрешся в стінку, яка називається “піднесення” (англ. Ascension). Це блокатор максимального рівня і швидкості прокачки гравця. І існує він виключно для розтягування ігрового процесу.
Для того щоб його виконати необхідно досягти конкретного рангу пригод, а також зібрати необхідні матеріали. Для кожного персонажу ці матеріали різні, але також поділяються на підгрупи. Наприклад для персонажів з регіону Мондштат, будуть потрібні ресурси які можна зібрати тільки там. І здавалося б що це круто, але ні. Погані новини тільки починаються.
Якщо тобі випав крутий п’ятизірковий персонаж, але він з регіону який тобі поки що по сюжету недоступний, то ти залишився з носом. Адже взагалі ні при яких обставинах ти його не прокачаєш вище 20-го рівня. Китайці знов тебе обманули.
Так само працює і прокачка зброї, тобто піднімати левел за допомогою іншихпушок ти можеш, але пройти “піднесення” зможеш тільки тоді, коли відкриєш регіон, а в ньому данж з потрібним матеріалом що банально унеможливлює прокачку більшості зброї з нових оновлень для новачків в геншин. А я нагадаю, що в геншин можна при молитві вибити не тільки персонажа, а і реально круту і унікальну зброю. Так що вітаю, у тебе є шанс грати 30 годин і обливатися слиною на зброю та персонажів, які в тебе вже є, але все ще так далеко.
Досвід дружби в Genshin Impact
Ну як і обіцяв трохи про механіку дружби. Досвід дружби отримується за дослідження світу з персонажем якого ви взяли у загін. І відповідає цей досвід за рівень дружби. Сама по собі для геймплею ця фіча сенсу не несе, однак при піднятті рівня дружби будуть відкриватись нові реплики, а також рецепти для меблів і їжі, якщо розмістити персонажів у чайнику.
На цьому буду закінчувати наш швидкий екскурс, однак в планах дописувати і далі подібні статейки. Так що шукайте у нас на сайті, та звертайтесь в коментарі, якщо потрібні якісь додаткові поради.
Наступна публікація
Що ти думаєш?
Приємно знати вашу думку. Залишити коментар.