Ох і наболівша ця тема. Хоча і дуже цікава. Сьогодні будемо говорити про бойовку. Зазвичай в подібних Геншину проектах над цим не те щоби заморачиваются, адже головна мета це витягти побільше спінів/молитв з гравців. Але я ж тут не просто так распинаюсь, а тому що справді вважаю цей витвір китайського ігрового мистецтва – вартим уваги. Да, кидайте в мене камінням.
Бойова система Genshin Impact двояка. Спочатку здається, що тут все просто, і що головне підібрати правильні стихії і буде норм, а потім ти прокачуеш рівень світу до четвертого і розумієш, що кожна бійка перетворюється на покриття потом екрану чи клавіш. І саме що б такого не сталось із тобою, мій прекрасний друже, я пишу цю статтю. Я не дам тобі порад на конкретну паті, адже варіантів можуть бути тисячі. Однак поясню тобі все так, що б ти сам докумекав і зміг бачити ось такі гарні цифри не тільки на скріншотах.
Елементи в Genshin Impact
Почнемо з основи основ тутешніх механік бою та і взагалі світоустрою. Елементи. Всього їх 7. Кожен з них по суті відображає стихію Тейвату. Кожен елемент відповідає одному з семи архонтів, тутешні божків. У кожної з них є свій елементальний слайм, бос, т.д.
Головне що є в цих елементах – це їх реакції. На елементальних реакціях побудована взагалі вся бойовка Genshin Impact. Звісно ти можеш дамажити виключно фіз уроном,але такі гарні циферки, як на скріншоті ти не побачиш ніколи. То що ж це за звір такий ці ваші елементальні реакції?
Уяви що ти палиш вогнеметом рослинність – ось це і буде лементальна реакція Дендро та Піро, тобто ти підпалив щось. Або якщо вітром подути на лід – повіє холодним повітрям, що і буде елементалюною реакцією Анемо та Кріо – розсіювання. Ці реакції мають свою унікальні ефекти. Наприклад у випадку з розсіюванням– повітря рознесе вогонь, або холод на інші об’єкти та ворогів, що можна використати для подальшого комбінування з іншими елементами.
Елементарних реакцій багато і не всі вони очевидні, наприклад мені досі не зрозуміло чому вогонь і молнія вибухають і викликають ефект “перевантаження”. Ось табличка усіх елементальних реакцій, які є в грі:
Елементальні реакції в Геншин можна поділити на два типи: Реакції трансформації та Реакції підсилення.
Елементальні реакції трансформації в Genshin Impact
До цих реакцій входять: Перевантажений, розбитий, електрозаряджений, надпровідний, завихрення, горіння, розквіт та гіперцвіт. Говорячи про перший тип реакцій треба зазначити 5 важливих пунктів. Ці зазнання можуть дуже сильно спростити тобі гру, а ще зекономити багато годин часу, які б ти витратив на прокачку непотрібних артефактів:
- Елементальні реакції трансформації наносять свій власний урон. Тобто після нанесення атаки, що спричиняє цю реакцію наноситься додатковий демедж, який входить окремим хітом.
Ліва цифра це кількість демеджу від елементальної реакції перевантаження. Права цифра кількість демеджу від самого скілу Беннета.
- У трансформуючих реакцій є базовий урон. Він визначається від типу самої реакіції та рівню персонажу, який цю реакцію створив.
- Базовий урон помножується на відсоток елемальної майстерності персонажа, який затригерив реакцію. Цю інфу можна дізнатись у вкладці “Attributes” на сторінці “Details”
- Ці реакції не можуть нанести критичний урон, а також їх урон залежить виключно від перечислених параметрів у пунктах 2 та 3. Це означає, що стати CRIT, CRIT Rate та ATK будуть мати імпакт рівний спробам країни 404 запевнити ООН в тому що вони займаються денацифікацією.
- І останнє, але не менш важливе. Реакції трансформації повністю ігнорують рівень захисту цілі і наносять повний урон, однак збиваються резістом до стихій.
Елементальні реакції підсилення
До реакцій підсилення відносяться пар та таяння. На відміну від трансформаційних реакцій, таяння та пар не завдають власної шкоди. Натомість вони збільшують шкоду від атак, які їх викликають, у 2 або 1,5 рази залежно від того, який елемент викликає реакцію.
Таланти в Genshin Impact
Таланте це активны та пасивны скыли персонажу. Тобто це вашы дыъ на полі бою та поза його межами. Сюди можуть входити бойові та не бойові таланти. Більшість персонажів мають три бойові навички (активні) та три пасивні.
Більш детально про види талантів:
Активні:
- Звичайна атака – форма звичайної атаки персонажа
- Елементальна навичка – не використовує елементальної енергії, однак має кудлдаун на застосування
- Альтернативний спринт – альтернативний варіант бігу, наприклад є у Мони
Елементальний вибух – ульта вашого персонажу, найсильніша навичка, яка використовує енергію.
Пасивні:
- Пассивка 1-го піднесення – як правило покращує один з активних скілів.
- Пассивка 4-го піднесення – як правило покращує один з активних скілів.
- Пасивний талант Користі – як праивло навчика може бути корисною поза боєм, наприклад використання меншої кількості стаміни під час бігу у Рейзора.
Кожен з активних талантів можна покращити за допомогою матеріалів, які для кожного персонажу свої. Також важливо зазначити, що покращення рівню талантів можливі тільки при необхідному рівні піднесення вашого персонажу.
Кому цікава більш детальна математика та цифри можете звернутись на англомовну вікі, як я вже казав – там народ знає свою справу.
Елементальний резонанс
Елементальний резонанс це пасивний баф, який залежить від складу вашої паті. Тут дуже коротенько покажу які вони бувають.
Скоріш за все, як у новачка у вас буде 4 різних елемента в паті і ви будете отримувати баф на елементальний резіст.
Э декілька важливих застережень, які треба знати щодо елементального резонансу в Genshin Impact:
- Що б елементальний резонанс вступив в дію вам необхідно мати мінімум чотирьох персонажів у паті.
- Максимальна кількість персонажів для ефекту елементальної реакції – 2, і вона не сумується. Це означає, що маючи, наприклад, 4 піро персонажі в паті – ви не отримаєте подвійний баф, і ваша АТК не виросте на 50%. Однак ви можете робити два різних резонанси одночасно.
Попередній пост
Наступна публікація
Що ти думаєш?
Приємно знати вашу думку. Залишити коментар.