Всім привіт!
І це знову я – людина яка особливо не грає в комп’ютерні ігри, але в дитинстві обожнював декілька, і власне Generals є однією з моїх найулюбленіших – я переграв в усі моди які випускали: про другу світову війну, про війну росії та Америки, Контра 007-009, яка здається досі в Альфі, хоча вже пройшло немало часу.
Геймплей Generals Command and Conquer Zero Hour – звичайна RTS?
Саме так, генерали – це просто звичайно ртс, де в тебе є всього один ресурс – гроші, за які ти можеш купувати будівлі або юніти; покращувати характеристики; будувати оборону тощо. І тут набіжать зараз любителі графіки, нових ідей і геймерів яким постійно нудно “Фууу, проста RTS. Як в таке взагалі можна грати? Де графіка? Де мої 10213+ кадрів? Де 1213123+ механік? Як покоління Z я не можу довго грати в одну гру, хочу стріляти, бо мій мозок звик до Тік Току” – я не осуджую, але й мене не осуджуйте 🙂 Мені подобаються прості і старі ігри, бо в них не треба розбиратись, як наприклад в цьому житті.
Основні фракції C&C Zero Hour – GLA, USA, China
В Generals Command and Conquer фракцій небагато й відмінності між ними доволі поверхневі, ось наприклад основні відмінності:
- USA – Доволі багато авіації, небагато техніки. Ціни на юніти більші, але і якість вища. Щодо найсильнішої зброї – це молекулярна космічна пушка, яка хоч і наносить велике пошкодження, але на доволі маленьку область, тому суб’єктивно найгірша зброя
- China – Тут же все вирішує кількість. Замість одного солдата виходить 2, техніка дешевша, літак є тільки один, але доволі велика кількість техніки та найкраща оборона серед фракцій – мої фаворити.
- GLA – це повстанці, я так розумію аналог Сирійських бойовиків під час 10 років та війни в Сирії та Іраку. Отож, в них надзвичайно все дешеве і все нетехнологічне. Літаків немає в принципі, але техніки надзвичайно багато – від простих пікапів, до великих танків.
Стратегія гри не відрізняється особливо від фракції до фракції – швидко добувай ресурси, реалізовуй їх в оборону/покращення/економіку/війну і все) Єдина різниця була в юнітах, але вона була доволі маленька
Моди Generals Command and Conquer
Ох, скільки цих модів було на цю гру! А все, тому що компанія EA games так і не спромоглася зробити наступну гру, на жаль. Але ми тут зібрались не для цього, ось перелік основних модів і мій коментар:
- Generals: Project Raptor – прикольний мод, який додає багато юнітів, а також свою власну велику компанію
- Contra 007-009 – перероблений штучний інтелект, розширені аспекти гри – насправді один з найкращих модів. Робить із “нудної” RTS надзвичайно просунуту. З’являється велика різниця між фаркціями.
- Contra X – поки це еталон всіх модів на мою думку. Найкраща добірка та баланс. Обожнюю грати за піхотного генерала Китаю
- World war 2 – сетінг кайфовий, але баланс дуже поганий, на жаль. Літаки можуть розбомбити повністю всю базу, оскільки юнітів які захищають небо майже немає.
Підсумки та погляд на гру C&C Zero Hour
Загалом це одна з моїх найулюбленіших стратегій, вона багато в чому ідеальна, але застарілість та застаріла графіка роблять вже її неконкурентною, на жаль. Але чекаємо новин! Можливо хтось захоче зробити нову Generals Zero Hour 2.
Попередній пост
Наступна публікація
Що ти думаєш?
Приємно знати вашу думку. Залишити коментар.